Søger ligestillede danskere med samme interesse i små piger (kan lide at samle på billeder af små piger)!!
p***@yahoo.dk
2005-09-29 09:32:03 UTC
søger ligestillede danskere med samme interesse!!

Samler på og bytter billeder (næsten alle typer) af små piger og
elsker at se på små piger

Svar til ***@yahoo.dk

P.S.
Jeg svarer så hurtigt jeg kan dog er jeg ikke online hele tiden
for tiden!!

P.P.S.
Jeg er ikke i ledtog med politi eller lign. det lover jeg!!!
Mr_up _nd_down